الموضوع
:
اهديكم مسدس ويبلى
عرض مشاركة واحدة
12-01-24, 02:15 PM
#
11
kimokono
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 507
معدل تقييم المستوى:
8
رد: اهديكم مسدس ويبلى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم
تحياتى يا كيمو باشا دايما منورنا ماشاء الله موسوعه شامله
- ربنا يعزك دايما - انت اللى مواضيعك هايله كلها - ماشاء الله.
- تحياتى
__________________
" لابد ان تكون ذئبا حتى لا تأكلك الثعالب "
kimokono
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى kimokono
البحث عن كل مشاركات kimokono