الموضوع
:
كوميتا مع النيكل كروم ... حاجة تانية
عرض مشاركة واحدة
12-01-27, 12:56 AM
#
4
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى:
282
رد: كوميتا مع النيكل كروم ... حاجة تانية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك
نفسي في الحتة دي يا رجالة ..بس الكوميتا مالهاش سوق في مصر زي شركات تانية كتير .. اوعدنا يااااااااااا رب
ربنا يحققلك كل ماتتمناه يامحمد باشا.
adel152
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى adel152
البحث عن كل مشاركات adel152