10-10-02, 10:25 PM
|
#11
|
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المدينه: cairo
المشاركات: 115
معدل تقييم المستوى: 6
|
رد: البط
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عثمان الشبراوى
ياجماعه بدل منسيب العرب يخلصو عاليه ايه رئيكو ننظم رحله ونطلع احنا كلنا ومشكور على المعلومات وارجو الرد على الفكره
|
بسراحة هتبق رحلة تمام بس حدد المكان والزمان وان شاء الله خير
__________________
خيركم من تعلم العلم وعلمه
|
|
|