الموضوع
:
معرض الاسلحة 2012 (ضغط هواء _ خرطوش _ حي)
عرض مشاركة واحدة
12-01-29, 08:50 PM
#
6
فوزى السيد
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: رشيد بحيرة
المشاركات: 679
معدل تقييم المستوى:
15
رد: معرض الاسلحة 2012 (ضغط هواء _ خرطوش _ حي)
يا عم حرام عليك دا كدا ضغط دم مش ضغط هواء اوعدنا ياااااااااااااااااااااااا رررررررررررررررررب
فوزى السيد
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى فوزى السيد
البحث عن كل مشاركات فوزى السيد