عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-01-31, 11:53 AM   #12
amhamed
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية amhamed
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المشاركات: 221
معدل تقييم المستوى: 7
amhamed في بداية الطريقamhamed في بداية الطريقamhamed في بداية الطريق
افتراضي رد: تحويل بدقية الرش الي edgun matador

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy مشاهدة المشاركة
يفندم فكرة ممتازة بس عاوزة خراط نجارة محترم
والموضوع بسيط جدا وممكن يتعمل على اى بندقيه ولو كسر حتى مش بى سى بى
بس الدماغ الى ترسم للنجار او ممطن تطبعله صورتها
وهيا اماكن التثبيت فى شاسيه البندقيه ومجموعه الزيناد واذا كانت كسر يبقا مكان تريح الماسورة
وبالنسبه للنيشان مش هيفرق كتير صدقنى حضرتك هتحس ان فتحت الشيز وسعت شويه
وده عادى لان بؤرة الابصار قربت حوالى 20 سنتى وده ممكن تتغلب عليها بتضيق الفتحة بالتساوى الجنب اليمين و الشمال يبقو زى بعض واقل حوالى 1 مللى
وانا جربتها قبل كدة فى المعادى قصرت الماسورة وقصيت الديبشك وركبت عليها منظار لان المعادى غير الرمسيس دى يركب عليها منظار و الرمسيس متركبش
وكان منظرها تحفة وعملت جلب لتركيب ايش او حزام وطبعا لما قصيت الماسورة اتشال سن نملة الدبانة وانا فكيت خالص فتحت الشيز كان منظرها خرافه بالامانه واتباعت فى نفس اليوم لواحد جارى
وتحياتى لحضرتك يفندم
ودعائى لمعاليك بالتوفيق
هو ده الكلام الي يفرح صحيح

اديتني امل كبير يا فندم

طيب سؤال بقي هل الكرال الفيبر ينفع يتعملها دبشك خشب ؟؟ علشان لو ينفع انا هاعمل الفكره في الدبشك الجديد علطول علشان الرمسيس بتاعت كريم ابني وممكن يخطفني لو باظت
__________________
حــــــــــــــــ ( احمد ) ـــــــــــــــــــــامــد
تلميذ الجميع
amhamed غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس