رد: مجموعتى من الاسلحه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadeel79
انا من شارع ادم برضه بس من ناحية احمد عصمت .
تشرفت بحضرتك وانا اسمى محمد مصطفى فضييييييييييييييييييل
|
الشرف لى انا يا فضيل
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
|