عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-01, 12:15 AM   #2
قناص الظلم
عضو مميز
 
الصورة الرمزية قناص الظلم
 
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى: 32
قناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدىقناص الظلم من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: هو أنا مستوى تقيمي بقى 0 لية

الى حصل معايا موضوع قديم واحد مجهول قال فيه انى قليل الادب كده وخلاص لقيت نفسى نزلت ادخل حضرتك على لوحه التحكم وهاتلاقى اخر تقييم وهاتفهم
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
قناص الظلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس