الموضوع
:
هو أنا مستوى تقيمي بقى 0 لية
عرض مشاركة واحدة
12-02-01, 12:15 AM
#
2
قناص الظلم
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Sep 2011
المدينه: مثلث برمودا
المشاركات: 2,153
معدل تقييم المستوى:
32
رد: هو أنا مستوى تقيمي بقى 0 لية
الى حصل معايا موضوع قديم واحد مجهول قال فيه انى قليل الادب كده وخلاص لقيت نفسى نزلت ادخل حضرتك على لوحه التحكم وهاتلاقى اخر تقييم وهاتفهم
__________________
انتهى زمن الفرسان(لم تنقرض الخيول ) لكن انقرض الفرسان
قناص الظلم
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى قناص الظلم
البحث عن كل مشاركات قناص الظلم