عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-03, 03:05 PM   #16
Consul
الاب الروحي للمنتدى

اوسمتي

 
الصورة الرمزية Consul
 
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: مصر المحروسة
المشاركات: 1,573
معدل تقييم المستوى: 23
Consul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيدهConsul لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Skype إلى Consul
افتراضي رد: آلآندومــى القآتل ..!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة big man مشاهدة المشاركة
انا كنت غاويها واول ما قرات الكلام دة في جرنال من سنتين ماكلتهاش تاني
بارك الله فيك أخي الحبيب...وحمدا لله على سلامتك...ياااااااااااااااااااه من سنتين ( ماكلتهاش تاني ) ولسه صورتك زي ما هيا ما إتغيرتش...طيب الحمد لله إنها جت علي قد الشكل وبس وأنها لم تؤثر علي شيئ آخر...أمال إللي ما بطلهاش يعمل إيه؟!:confused:...ولا جراله إيه؟!:mad:...ربنا يستر...من الجائز جدا أن تكون هي السبب فيما يحدث لنا وللبلد من مشاكل وخراب وإعتصامات وعنف مفرط وعدوانية غير مبررة...وما آلت إليه الأمور في الآونة الأخيرة...تراكمات وترسبات يعني نتيجة لتناولها بكميات كبيرة ولفترات طويلة:p...ربنا يصلح الأحوال ويتنبه المسئولين لمضارها وأخطارها ويوقفوها ويمنعوا تداولها في الأسواق ويدرجوها على قوائم المخدرات والممنوعات...والأسلحة المحظور إستيرادها من الخارج دون الحصول على إذن وترخيص مسبق:mad:...........من مصلحة الأمن العام- قسم رخص السلاح...خالص شكري وتقديري وإحترامي لأخي الحبيب أ/ كريم عيد الذي يحذرنا وينبهنا لأخطار ومضار هذا الأندومي الملعون الخبيث...طبعا بدافع حبه لنا وخوفه علينا...ودائما يتحفنا بمواضيع قيمة ومفيدة......أستأذنكم دقيقة واحدة...الماء غلي على النار وخايف يبرد قبل ما أجهز الأندومي؟!...ما تقلقوش...دي آخر مرة أعمل فيها أندومي...ماهو مش معقول يعني أرميه:mad:...ده حتى يبقي حرام والله...تقبلوا مروري...مع خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
Consul غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس