رد: ايه الى بيحصلنا ده شهداء بورسعيد
يا جماعة اخي وليد والاخ محمود
الوضع صعب والله علينا كمصريين اوي وبورسعيدية بوجه الخصوص لان بورسعيد بلد اتظلم سنين طويلة وحست بظلم اكتر بان اتربط في رقبتها دم ناس مصريين وهما يستحيل كبورسعيدية يكونوا عملوا حاجة كدة عشان كدة يا اخ محمود فيه ضغط علينا ومخنوقين والله
ولازم نهدا كلنا واحنا عارفين مين ولاد الكلب اللي ورا ده كله
وجزاكم الله كل خير
البلد محتاجانا والله كلنا
|