عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-03, 10:42 PM   #18
H_SRM
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: بورسعيد
المشاركات: 669
معدل تقييم المستوى: 9
H_SRM مستواه غير معروفH_SRM مستواه غير معروفH_SRM مستواه غير معروف
افتراضي رد: ايه الى بيحصلنا ده شهداء بورسعيد

يا جماعة اخي وليد والاخ محمود

الوضع صعب والله علينا كمصريين اوي وبورسعيدية بوجه الخصوص لان بورسعيد بلد اتظلم سنين طويلة وحست بظلم اكتر بان اتربط في رقبتها دم ناس مصريين وهما يستحيل كبورسعيدية يكونوا عملوا حاجة كدة عشان كدة يا اخ محمود فيه ضغط علينا ومخنوقين والله

ولازم نهدا كلنا واحنا عارفين مين ولاد الكلب اللي ورا ده كله

وجزاكم الله كل خير

البلد محتاجانا والله كلنا
H_SRM غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس