عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-05, 09:31 AM   #16
hazeeeeem
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,046
معدل تقييم المستوى: 13
hazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريقhazeeeeem في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hazeeeeem
افتراضي رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم مشاهدة المشاركة
حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز م باشا اخيرا رضيت عنى ايه الغيبه الطويله دى اتفضله كله واوديه لحد البيت بس ماتحرمناش منك - المقروطه دى يا باشا جايالى من امريكا ولايه نيويورك ماتصنعتش غير لاتنين فى العالم بس انا واحد منهم:مشرفنى بمرورك ياباشا
حبيبى يا محمد انا ازودهالك يا كبير
ومقدرش اتاخر عنك يا قمر وعايزين نشوفك بقى ياباشا
ربنا يديم المعروف
تحياتى
__________________
.

قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ

... و لا تســمـع عنــهُ ....
.


رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
hazeeeeem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس