رد: مجموعتى ومقتنياتى المتواضعه شبه كامله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم
حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااز م باشا اخيرا رضيت عنى ايه الغيبه الطويله دى اتفضله كله واوديه لحد البيت بس ماتحرمناش منك - المقروطه دى يا باشا جايالى من امريكا ولايه نيويورك ماتصنعتش غير لاتنين فى العالم بس انا واحد منهم:  مشرفنى بمرورك ياباشا
|
حبيبى يا محمد انا ازودهالك يا كبير
ومقدرش اتاخر عنك يا قمر وعايزين نشوفك بقى ياباشا
ربنا يديم المعروف
تحياتى
__________________
.
قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان
.
.
إسـمــع منـهُ
... و لا تســمـع عنــهُ .... .
رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
|