اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
واحنا مالنا ومال المعلومات دى يا عم
احنا شعب مستهلك مش منتج
ههههههههههههههه
تسلم يا كيمو
|
بتلاغيني وبتاكلني في دوكة علشان ما اضربكش
ماشي انا هعديهالك بس عشان الاصابة دي ولو اني كنت هعملك اختها الناحية التانية
هههههههههههههه
حبيييييييييييييييب قلبي يا محمد