الموضوع
:
Mossberg
عرض مشاركة واحدة
12-02-06, 07:45 PM
#
1
ashrfnabil
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 234
معدل تقييم المستوى:
13
رد: Mossberg
انا من اشد المعجبين بالندقية دى و نفسى اقتنيها ولو شمال بس للاسف غالية شوية يعنى فى حدود ١٥ الى ١٧ الف بس اييييييييه مزيكككككككككككككا
ashrfnabil
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ashrfnabil
البحث عن كل مشاركات ashrfnabil