الموضوع: Mossberg
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-06, 09:10 PM   #5
tata_basha
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 194
معدل تقييم المستوى: 8
tata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريقtata_basha في بداية الطريق
افتراضي رد: Mossberg

جمدااااااااا و عن تجربه شخصيه و جباره بالطلقات السلج
و للعلم ان دي بندقيه تسليح الشرطه المصريه
tata_basha غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس