رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
ايه يا حج احمد صباح الفل
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت قصدك يعنى ان الى بيحدف طوب على وزارة الداخليه المصريه ده من الثوار ؟؟؟
وايه يعنى لما يستخدم رصاص حى حتى مش خرطوش طالما دفاع عن مبنى وزارة الداخليه انت شايف ان ده فيه غلط ؟؟؟
ولا انت قصدك وموافق ان الضرايب تتحرق واخواتك الى لسه سنهم معداش 20 سنه وبياخد 160 جنيه فى الشهر وكل زنبه انه مكملش تعليمه ودخل تجنيده فى الامن المركزى ويقف يتحدف بالطوب وهو فى مكان اكل عيشه هو ده الصح وهى دى الاصول؟
__________________
سبحان الله وبحمدة , سبحان الله العظيم
تسلمي يا مصر انني الفدا/ بيدي ان مدت الدنيا يدا/ابدا لن تستكيني ابدا/انني ارجو مع اليوم غدا/ ومعي قلبي وعزمي للجهاد /ولقلبي انت بعد الدين دين / لكي يا مصر السلامة / وسلامة يا بلادي / ان رمى بحر سهامه /أتقيها بفؤادى / واسلمى في كل حين
المجموعه 73 مؤرخين http://group73historians.com/category
تحياتى ودعائى لكل اخوانى بالمنتدى (اخوكم احمد الكفافى)
|