رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy
ايه يا حج احمد صباح الفل
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
انت قصدك يعنى ان الى بيحدف طوب على وزارة الداخليه المصريه ده من الثوار ؟؟؟
وايه يعنى لما يستخدم رصاص حى حتى مش خرطوش انت شايف ان ده فيه غلط ؟؟؟
ولا انت قصدك وموافق ان الضرايب تتحرق واخواتك الى لسه سنهم معداش 20 سنه وبياخد 160 جنيه فى الشهر وكل زنبه انه مكملش تعليمه ودخل تجنيده فى الامن المركزى ويقف يتحدف بالطوب وهو فى مكان اكل عيشه هو ده الصح وهى دى الاصول؟
|
ههههههههههه كلامك سليم يا باشا انا بتكلم فى الخرطوش ، أصل كلمة خرطوش بتعصبهم ، انت متقرجتش على المجلس و لا اية !!
__________________
✍
Smile ... tomorrow may be worse
فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..
™ AHMED ALI ™
THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF
✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌
ღ ♥ ♥ ღ
|