رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kefafy
حبيبى يبو حميد
اقسملك بالله انا فرحا جدا وسعيد جدا جدا جدا
بالمجلس والله لان اخيرا بقا فى ناس بتختلف وتتخانق مع بعض علشان خاطر شعبهم الحمد لله انى عشت وشوفت ده
بصراحة
تعرف فى اليابان و امريكا فى مجلس النواب بيحدفو بعض بالبيض و الجزم علشان خاطر شعبهم
طول عمرى اشوف احمد عز يزغر بيعنه كدة للعضو لما يجى يتكلم يروح قاعد على طول زى لكلب لأنه خايف طبعا لسبوبه بتعته تنقطع
انما دلوقتى مهما كان الى بيحصل من اختلافات وحاجات ملهاش لزمه من وجه نظرنا مصلحة علشان خاطر الشعب
ولو لقينا الناس الى قاعدين فى المجلس دول اتفقو مع بعض ومبقاش فى اختلافات يبقى فى حاجة مش مظبوطة
وربنا يصلح الحال يا حبيب قلبى ويسترها على بلدنا يارب
ويحرق بجاز مبارك وكلابه يارب
|
أصلى .........
__________________
✍
Smile ... tomorrow may be worse
فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..
™ AHMED ALI ™
THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF
✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌
ღ ♥ ♥ ღ
|