عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-08, 09:22 AM   #6
loverlover
عضو مميز جداً
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 2,884
معدل تقييم المستوى: 333
loverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدىloverlover عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى loverlover
افتراضي رد: سناب شوت .. ( مفيش خرطوش )

حلوة اوى الصورة يابوحميد .. وفعلا الحكومة بقت سايقة الهبل على الشيطنة
والشعب خلاص اتفرق كل واحد بقى بيدور على مصلحته الشخصية
سواء مصالح فئوية أو مصالح أفراد
وفه فى النص شوية مش عارفين يروحوا فين ولا يقفوا مع مين
فشوية منهم يروح يحدف طوب ومفكر ان هي دي الثورة وخلاص الحرب قامت وهنطرد الإنجليز
وشوية يقول منهم للللللللللللللله كفاية كدة خربتوا البلد ,, انتوا قابضين يا عملاء ياخونة
وفيه شوية كدة صغيرة حزب الكنبة اللى بيقولوا عليهم دول .. والله ناس رايقة الناس دي

تقبل خالص تحياتي اخي الكريم على طرحك الرائع
وأرفع القبعة للأخ الكريم كفافي على كلامه ( الموزون )
loverlover غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس