الموضوع
:
O x
عرض مشاركة واحدة
12-02-11, 11:50 AM
#
1
ashraf_f
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 1,594
معدل تقييم المستوى:
43
رد: O x
شكرا حبيب قلبى عموما انا مكلم محمود و لسة ماعندوش حاجة اصلية و هشام سمير واعدنى بواحدة بعد يومين بس انا بشوف لو فى حاجة افضل لانى مابحبش افك البندقية كتير
__________________
الصياد مايصتدش صياد
ashraf_f
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ashraf_f
البحث عن كل مشاركات ashraf_f