رد: ليه فى مصر مابنقراش لأطفالنا قصة قبل النوم ؟؟؟!
هههههههههههه اولا فى معظم الاحيان ده اللى بيحصل .. ثانيا بقى السبب الرئيسى فى نظرى ان الناس دلوقتى لا تقرأ يعنى الواحد عنده مخزون من الحكاياات القديمة اللى كان بيسمعها زمان من اهلة انما سرد القصص محتاج لقراءه كتير والناس ما عندهاش وقت للقراءه اليومين دول .. ولا ايه رايك
__________________
انا من نظر الاعمى الى ادبى
واسمعت كلماتى من به صمم
|