اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm saber
بيقولك عندهم واحد اسمه اوكاشيوس صاحب قناة افلاطين
.
.
.ﺍﻟﻤﺮﺷﺪ ﺍﻟﻴﻮﻧﺎﻧﻲ ﺑﻴﻌﻠﻦ ﻋﺪﻡ ﻣﺸﺎﺭﻛﺔ ﺍﻻﺧﻮﺍﻥ ﺍﻟﻴﻮﻧﺎﻧﻴﻴﻦ ﻓﻲ ﺍﻟﺜﻮﺭﺓ
و هيرجع يقلك احنا اللى حمينا الميدان يوم موقعه حصان طروادة
.
.
.
الجنرال كوستا الرويني : حركه سكس اغريق لديها مخطط لتقسيم اليونان وتلقت تدريباتها في الاسكندريه تحت كوبري ستانلي
وظهور جماعة تسمي"احنا اسفين يا اوكتافيوس " :d
...
علي صعيد اخر ،، مسيرة التراس باناثانيكوس و اويمبياكوس تصل الى ميدان الاوليمب
و يهتفون "هنروح و نقول لمين .. اغريق معرـــــ"
|
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جاممممممممممممممممممممممممممممدة اوى
تسلم ايدك