الموضوع: عودة السفاحين
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-17, 11:12 PM   #35
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: عودة السفاحين

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohammad مشاهدة المشاركة
أنا كنت فرحان لما وقعت 8 يمامات و كنت هاعملهم فرح
دا أنا علي كدة مليش فيها و أنا في العبور يعني الدنيا كلها جناين و يمام و حمام
دة في مصنع كمية حمام بيقفوا علية بيتهيألي أنا لو مسكت البندقية و ضربت من غير
تنشين هوقع فرد دا دة و أنا مغمض عيني
بس للأسف مش بيرضوا يدخلوني نفسي أدخل
نفس الشعور وكتير بنشوف المنظر ده وبرده محدش بيدخنا خالص
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس