عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-18, 08:15 AM   #1
tamercad
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 167
معدل تقييم المستوى: 0
tamercad نتمنى ان يقوم بتطوير نفسه (غير مرحب به )
Exclamation ضعف مسدس رش جامو p-800 فجاءه

مسدس الجامو الكسر p-800 كنت جايبة من سنة من ميشيل عازر باستخدمه بسيط ومن فترة اكتشفت انه ضعف جدا - ففكيت المسدس وطلعت السوستة وشفت الجلبة وهى عبارة عن انبوبة اسطوانية الشكل بلاستيك ومغلفة بجزء معدن تدخل فيها السوسته وفى اول واخر السوستة جزء معدنى اسطوانى يدخل فى السوستة ولاقيت كله سليم فهل تعتبر السوستة ضعفت ولو كدة فبتتباع فين السوستة وبكام ارجو المساعدة ولكم جزيل الشكر
tamercad غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس