اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hogan
|
تسلملي يا هوجان باشا
حبيبي انا والله
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متدرب قنص
تسلم ايدك يا باشا
احلى تقييم لاحلى موضوع
هو ليه انا مش عارف ادي تقييم للاعضاء مرتين ؟
|
ربنا يخليك يا قناص
لازم يعدي على التقييم للشخص نفسه ما يقارب من 12 او 24 ساعة
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010
|
ايه يا عم محمد انت بقيت بتقلد عمك هوجان ولا ايه
هههههههههههههه