الموضوع
:
نحن لا نزرع البانجو
عرض مشاركة واحدة
12-02-23, 08:45 AM
#
4
Angel
عضو مميز
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo
المشاركات: 4,744
معدل تقييم المستوى:
302
رد: نحن لا نزرع البانجو
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid
ده ايه الفضايح دي
هههههههههه
دول مش بعيد يكونو هما التجار اساسا
ههههههههههههههههههههههههههه
طب هو فين قرش الكابتشينو
Angel
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Angel
زيارة موقع Angel المفضل
البحث عن كل مشاركات Angel