الموضوع
:
طلعة اليوم 25-2-2012...بابام22
عرض مشاركة واحدة
12-02-25, 07:56 PM
#
1
sniperff
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: portsaid
المشاركات: 247
معدل تقييم المستوى:
14
طلعة اليوم 25-2-2012...بابام22
نزلت اول يوم ليا بالبام مع صديقي القناص فؤاد....و رحنا شرق التفريعة في بورسعيد...و اول ما وصلنا هناك كان في فرخة ماء واقفة علي جسر غبية اوي حتة لو هربت مافيش حوليها غاب فا دي اول واحدة ضربتها و اتقفلت علي طوول....و بقيت الرحلة كنا بنصطاد طائر الطقطيق الي رجليه طويلة و بيبقا موجود علي طوول الطرق ...وكانت الحصيلة 3 حمام 2يمام 3 فراخ 6 طقطيق ز كانت المسافات تتراوح ما بين 15 -50 متر و الحمد للة البام 22 بتجيب مسافات بعيدة جدا
sniperff
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى sniperff
البحث عن كل مشاركات sniperff