الموضوع
:
طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia
عرض مشاركة واحدة
12-02-26, 12:59 AM
#
3
دكتور عابدينوف
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 698
معدل تقييم المستوى:
33
رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia
ربنا مش هيضيع حقك باذن الله بس عموما حسن النية مش مطلوب يعنى كان لازم على الاقل تفتح الحاجة وتشوفها وهو واقف
دكتور عابدينوف
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى دكتور عابدينوف
البحث عن كل مشاركات دكتور عابدينوف