12-02-26, 01:46 AM
|
#7
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: αℓєχαη∂яια
المشاركات: 3,251
معدل تقييم المستوى: 231
|
رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر عصام
يا بخت من بات مظلوم ولا بات ظالم ده طبعا طبقا للكلام بتاع حضرتك إن صح ما قلته لإننا لم نستمع الى الطرف الثانى
|
+++++++++++++++1
__________________
المهارة تصيب هدفاً لايمكن لأحدٍ أن يصيبه..أما العبقرية فتصيب هدفاً لايمكن لأحدٍأن يراه ツ
|
|
|