عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-26, 02:03 AM   #11
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: مطلوب برونى جاب 9 ملى اسود كسر زيرو

وللعلم الاصدار اللى معايا غير الاصدار الجديد انا اللى معايا محفور عليه مجموعه رموز على المنزلق ولونه كما فى الصوره شبيه للحى لاكن الاصدار الجديد كما مبين فى الاعلان بيبقى لون المنزلق اسود غامق ولبس رصاصى وبيبقى باين جدآ انه صوت وجهه نظر ممكن حضرتك تشوف الاتنين وتبقى تقارن
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس