كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عارف الظروف اللى بتمر بيها طبعا اليومين دول وكل الأعضاء عارفين الاحزان اللى انت فيها
ورغم كده مش هنعدي يوم عيد ميلادك غير لما نقولك كل سنه وانت طيب
وان شاء الله ربنا يرحم ابن عمك ويجعله من الشهداء
__________________
لايجب ان تقول كل ماتعرف … ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول
و للصمت احيانا ضجيج …. يطحن عظام الصمت
|