عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-26, 01:50 PM   #1
amin hegazy
صياد قديم
 
الصورة الرمزية amin hegazy
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: الهــرم
المشاركات: 1,617
معدل تقييم المستوى: 16
amin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريقamin hegazy في بداية الطريق
افتراضي كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عارف الظروف اللى بتمر بيها طبعا اليومين دول وكل الأعضاء عارفين الاحزان اللى انت فيها
ورغم كده مش هنعدي يوم عيد ميلادك غير لما نقولك كل سنه وانت طيب
وان شاء الله ربنا يرحم ابن عمك ويجعله من الشهداء
__________________
لايجب ان تقول كل ماتعرف … ولكن يجب ان تعرف كل ماتقول
و للصمت احيانا ضجيج …. يطحن عظام الصمت
amin hegazy غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس