رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
الليلة عيد ميلادك
الليلة تغني الطيور
عبر مر العصــــور
عيد تغنت به الالسنة..والاشعار
وعم الخير علي كل صديق وجار
ترحب بعيد ميلادك بالورود والازهار
يلا نباركــ لاجدع راجل فى الكون
__________________
اذا اكتمل العقل قل الكلام
خلقنا باذنين و فم واحد لنسمع اكثر ما نتكلم
مصطفى
|