رد: كل سنه وانت طيب يا أبو سيف (kiko_2015 )
والله كل يوم بعتز بالمنتدي ده اكتر و كل يوم بتأكد ان المنتدي ده مش مجرد تجاره او كلام..ده انتم كلكم اخواتي والله و ربنا يديم المعروف..و ان شاء الله عدد كبير مننا هنتجمع في حدائق القبه يوم الخميس..اتمني كلكم تشرفوني ..وشكرا لكم جميعا و للاستاذ امين حجازي صاحب الموضوع و اللي كان صاحب موضوع عيد ميلاد اخويه و حبيبي سيد لبيب بردو
__________________
كل اناء ينضح بما فية
|