الموضوع
:
مطلوب مسدس بيضرب بلى بسعر رخيص
عرض مشاركة واحدة
12-02-26, 08:15 PM
#
4
black xman
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 281
معدل تقييم المستوى:
7
رد: مطلوب مسدس بيضرب بلى بسعر رخيص
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حافظ بك
زي ما قال طارق باشا .. و ممكن تلاقي تونا مستعمل ب 300 و لا حاجة و يكون ماسورة مفتوحه طبعا
ان شاء الله..اى نوع مش مهم..المهم يكون لغرض الحماية
شكرا لمرورك
__________________
ثلاث اجهزة واكى توكى للبيع
لمزيد من التفاصيل ارجو مراسلتى على الخاص
black xman
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى black xman
البحث عن كل مشاركات black xman