رد: مين بيعمل الحركة دى
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed6394
لو حد قالى اللعبة الى الواد بيلعبها هديلوا احلى تقييم
|
يابرنس دة بيلعب أنجري بيردس
على ايفون فور أو فور إس كمان
__________________
منطقة عسكرية جوه اللعبة السياسية
خط أخضر من حقى اﻹقتراب أو التصوير
انا ضد المشير مبارك و التحرير
كان جس نبض كان بالونة اختبار
بعدين نسمع عن محاكمة من نشرة اﻷخبار
رد فعل النائب العام كان بيهدى الرأى العام
وفيه فرق كبير بين السلطة و النظام
لم يسقط النظام ناخد حقوقنا باعتصام
نقطة ومن أول السطر اتحرقنا فى القطر
ادفنا فى الدويقة غرقنا مع السﻼم
وفى القفص تعظيم سﻼم حط عﻼمة استفهام
انا مش هنسى مع اﻻيام دى السلطة فى ايد النظام
|