عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-27, 02:52 AM   #15
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia

جزاكم الله كل خير على المشاركه الحمد لله الموضوع بسيط كل اللى خلانى اعمل الموضوع ده ان الاستاذ عمال يستفزنى ويشارك فى مواضيعى ويقولى انا مسمحك علشان غلط فيا مش فاهم على اى اساس وبيبرر لنفسه انه خسران فيه ومش مشكله انه يضحك عليا وبعتلى رساله بلغت بيها الاداره بيقولى التجاره مكسب وغساره على اساس ان الغش من التجاره مثلآ مش فاهم فحبيت ان الموضوع يبقى مبنى على تحكيم منكم علشان البيه يفوق ليكون مقتنع بالكلام اللى بيقوله وعلشان محدش لو حد اتعامل معاه يكون حزر وخاصه انه عامل اعلان عن جاب بس برقم تانى وربنا يغنينا بالحلال ان شاء الله
__________________
*=== (( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد )) ===*
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس