عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 12:53 AM   #20
dida
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية dida
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
المدينه: دمنهور
المشاركات: 181
معدل تقييم المستوى: 6
dida في بداية الطريقdida في بداية الطريقdida في بداية الطريقdida في بداية الطريقdida في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى dida
افتراضي رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia

المفروض احنا كلنا اخوات فى المنتدى وميصحش اللى حصل ده وحضرتك على الموضوع اللى حكيته ده مفيش اى نوع من انواع الامانة ولو الاخ اللى باعلك المسدس صادق فى كلامه ياخد المسدس ويديك فلوسك لكن انا راجعت التعليقات ملقتش اى تعليق منه فياريت الادارة تتخذ موقف من العضو اللى عمل كده لان البيع والشراء لازم يكون فيه سماحه ونفس راضية وانا لو معايا حاجة عاوز ابيعها لازم اذكر عيبها قبل مميزتها عشان اللى بيشترى يكون على نور ومظلموش وبعدين كلمة التجارة مكسب وخسارة لما تكون حاجة سليمة وبعتها غالية شوية مش مشكلة لكن فيها عيوب وغالية دا بقى اللى ميريضيش ربنا .
" تحياتى "
__________________
°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°
/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ

لا يُمْكِنُــكَ أَن تُعْطِـي حَيـَاتـُــكَ مَـزيْــدًا مِـنَ الأَيَّـ_ـام !!
↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓↓♥↓↓♥↓↓♥↓↓♥
لَكِـن بـ مَقـْدُوركَ أن تُعْطِـي أَيـَّامـَكَ مـَزيـْدًا مِـن الحَيــَاة
/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ/ﮩﮩ
°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°°ღ°
dida غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس