عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 12:56 AM   #37
sniperff
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: portsaid
المشاركات: 247
معدل تقييم المستوى: 14
sniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيدهsniperff لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: طلعة اليوم 25-2-2012...بابام22

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilkapo مشاهدة المشاركة
طب يعم متزقش هوا انا الى هعملك مشكلة هههههه
بص يا سيدى عارف وانتا رايح على دمياط بعد دخلة الدائرى نحية الديبة او نحية البغدادى من نحية البحيرة هتروح لواحد هناك من المراكبية وتسال عن عم لطيف وتقولو انا جايلك من طرف ابو ابراهيم او (وليد العباسى ) وهتديلو 20 جنية مثلا وهيخدك فى فلوكة وهتدخلو البحيرة من الفجر لبعد الصلاة يوم الجمعة وابقى ادعيلى واعزمنى وبلاش قلة اصل اتفقنا
طب ماتيجي نروح مع بعض احسن
sniperff غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس