اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lilkapo
طب يعم متزقش هوا انا الى هعملك مشكلة هههههه
بص يا سيدى عارف وانتا رايح على دمياط بعد دخلة الدائرى نحية الديبة او نحية البغدادى من نحية البحيرة هتروح لواحد هناك من المراكبية وتسال عن عم لطيف وتقولو انا جايلك من طرف ابو ابراهيم او (وليد العباسى ) وهتديلو 20 جنية مثلا وهيخدك فى فلوكة وهتدخلو البحيرة من الفجر لبعد الصلاة يوم الجمعة وابقى ادعيلى واعزمنى وبلاش قلة اصل اتفقنا
|
طب ماتيجي نروح مع بعض احسن