الموضوع: ارجو المساعده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 01:03 AM   #3
dozer
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المشاركات: 5
معدل تقييم المستوى: 0
dozer مستواه غير معروف
افتراضي رد: ارجو المساعده

لا المقابض الجانبيه للسلاح و عندي الامان بتاع السلاح نصفين يمين و شمال اليمين اتكسر ارجو المساعده و انا متواجد في اسكندريه ارجو الافاده هل يمكن الوصول الي مكان ادي السلاح في طقه من النيكل او لا ؟؟ و شكرا
dozer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس