اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبــ الله ــد @
الحقني يا كريم انا جال مرض موضوعين كل دقيقة !
حطيت 6 مواضيع في الناري و3 في العامة .. الحقني
مش عارف امسك نفسي
|
وهو ده مكان برده انك تقول كدة فيه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة max.1
i hate nokia
|
ليــــــــــــــه يا درش