الموضوع: هل من مشترى
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 02:47 AM   #1
karl_st
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: دمياط
المشاركات: 106
معدل تقييم المستوى: 6
karl_st مستواه غير معروف
Post هل من مشترى

بى اس اسه ماك 7 كالجديدة تمام نمرة 2 بجميع مشتملاتها
معها جراب كبير ياخد البندقية والمنظار وعدة تنظيف للبندقية وحزام مبطن والصور تحكم عليها
سعر نهائى 4200 جنيه
عمرو نعمان
01061695834
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	صورة0002.jpg‏
المشاهدات:	145
الحجـــم:	276.1 كيلوبايت
الرقم:	33722   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	صورة0004.jpg‏
المشاهدات:	144
الحجـــم:	239.7 كيلوبايت
الرقم:	33723   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	صورة0006.jpg‏
المشاهدات:	144
الحجـــم:	280.4 كيلوبايت
الرقم:	33724   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	صورة0010.jpg‏
المشاهدات:	134
الحجـــم:	313.5 كيلوبايت
الرقم:	33725  
karl_st غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس