رد: صور walther p88 compact 8mmk
بارك الله فيك أخي الحبيب...أنا بصراحه ماليش في مسدسات الصوت عموما وخاصة المعدلة لضرب البلي وآسف وأعتذر لتدخلي...بس حراااااااااااااااااااااام عليك تبوظ حتة التحفة الفنية الألمانية الأصلية إللي معاك دي علشان تضرب بلي ( مش ها تعرف تعوضها )...هوا عايز طلاء بس مش أكتر...واضح إن الطلاء إللي عليه إتشال أو خف من الإستعمال وطول الزمن...تقبل مروري...مع خالص تحياتي...
__________________
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
|