رد: ====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====
انا بقى
عندي 6سنين
كسرت ساعت والدتي وكانت عزيزة جدا عليها
عشان اعرف التروس بتشتغل ازاي
8سنين
كنت بعلب في الشارع ولعت لوح خشب ورميته في نص الطريق وعربية كوتشها ضرب
9سنين
حطيت فيشة التليفون في الكهربا وفجرت العدة
وكنت هاقطع صوابع اختي الصغير بالعجلة
13سنة
ضربت اخويا في راسه بالطوبة جبتله تلوث في الغدة اللمفاوية
وطبعا ناهيك عن كل الألعاب اللي كسرتها عشان اطلع منها الموتور (حلمي اكون مخترع)
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا
م/محمد عبد الرحيم
غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات
ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين
7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
|