عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 04:15 AM   #5
Timo Jean
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Timo Jean
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo-Ain Shams
المشاركات: 813
معدل تقييم المستوى: 12
Timo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Skype إلى Timo Jean
افتراضي رد: ====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====

انا بقى
عندي 6سنين
كسرت ساعت والدتي وكانت عزيزة جدا عليها
عشان اعرف التروس بتشتغل ازاي


8سنين
كنت بعلب في الشارع ولعت لوح خشب ورميته في نص الطريق وعربية كوتشها ضرب

9سنين
حطيت فيشة التليفون في الكهربا وفجرت العدة
وكنت هاقطع صوابع اختي الصغير بالعجلة


13سنة
ضربت اخويا في راسه بالطوبة جبتله تلوث في الغدة اللمفاوية

وطبعا ناهيك عن كل الألعاب اللي كسرتها عشان اطلع منها الموتور (حلمي اكون مخترع)
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا



م/محمد عبد الرحيم



غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات

ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين

7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
Timo Jean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس