12-02-28, 04:16 AM
|
#9
|
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,454
معدل تقييم المستوى: 14
|
رد: للبيع بالأسكندرية أن شاء الله رمسيس أنتاج قديم
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أنور
سرسور باشا للأسف العرض للبندقية والجراب معا 
ويا باشا البندقية و الجراب بتوعك و تمنهم وصل و نجيبهم لحد البيت كمان 
معرفتى ليك أحسن من مليون بندقية 
|
بارك الله فيك
لكن كدة يكونوا غاليين عليا جدًا
قل لى الآخر و ربنا يوفق الى ما فيه الخير
و جزاك الله خيرًا
__________________
أخي ستبيد جيوش الظلام . . . و يشرق في الكون فجر جديد
فـــأطلق لـروحك إشــراقها . . . ترى الفجر يرمقنا مــــــن بعيد
|
|
|