عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-28, 04:22 AM   #7
Timo Jean
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Timo Jean
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo-Ain Shams
المشاركات: 813
معدل تقييم المستوى: 12
Timo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريقTimo Jean في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر MSN إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Timo Jean إرسال رسالة عبر Skype إلى Timo Jean
افتراضي رد: ====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid مشاهدة المشاركة
حلمك تكون ايه سمعني تاني والنبي
يابني انت بالطريقة دي حلمك يكون تريمانيتور او اي حاجة غير مخترع
انت هتضحك على نفسك
هههههههههههههه
فكرت في التريميناتور بس المواتير خلصت

ههههههههههههههههههههههههههه
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا



م/محمد عبد الرحيم



غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات

ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين

7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
Timo Jean غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس