الموضوع
:
====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====
عرض مشاركة واحدة
12-02-28, 04:22 AM
#
7
Timo Jean
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: Cairo-Ain Shams
المشاركات: 813
معدل تقييم المستوى:
12
رد: ====(:رابطة الناس اللي متسبش حاجة الا لما تجيب اخرها :)====
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karim eid
حلمك تكون ايه سمعني تاني والنبي
يابني انت بالطريقة دي حلمك يكون تريمانيتور او اي حاجة غير مخترع
انت هتضحك على نفسك
هههههههههههههه
فكرت في التريميناتور بس المواتير خلصت
ههههههههههههههههههههههههههه
__________________
ڵــۄ ڸــــ۾ ٱ ګــڻ ٱڹــا ڶـــۈڐڋټٴ ٵڼ ٱ ګــۄڼ ٱڹــا
م/محمد عبد الرحيم
غير متواجد حاليا بسبب الأمتحانات
ادعولي بظهر الغيب انا وكل طلبة المسلمين
7 5 3 9 3 8 4 1 1 0 _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4 1 1 7 0 2 0 1 0 1 0
Timo Jean
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Timo Jean
زيارة موقع Timo Jean المفضل
البحث عن كل مشاركات Timo Jean