Re: ممكن حد يفدني من المنتدي
عندك عروض في المنتدى كتير راجع عروض التجار
وارشحلك الفولجا لسبب بسيط بيضرب من غير تعديل مجرد تفك الطبة بتاعت الصوت
وصغيرة وشيله سهل محدش هيحس انك شيلو وميطلعش الا لو هتستعملو بس وربنا يكفيك شره
وبيضرب طلق خرز او بلي مقاس 3
موفق
__________________
إذا كنت ريحا فقد لاقيت إعصارا
|