اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015
اولا انت غلطان اصلا انك تشتري من بره كانك ملكش اخوات ف الحدايق
ثانيا من الاخر والله العظيم بتكلم جد .. اللي يزعلك اضرب عليه خرطوش و ريح دماغك..ولا تعمل مواضيع و لا بتاع..خلصها ع السخن كده
|
معنى كدا ان احنا هنلاقي بامب اكشن ف العرض بتاع حضرتك لما يرجع ان شاء الله
هههههههههههههه