اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sadaany
حبيبى ياعم محمد والله واحشنى ماانتا لو معبرنى مكنش اضحك عليا ياكبير يارب تكون بخير وفى احسن حال احتمال كبير اروح لابو سيف اليوم ياريت اشوفك وشكرآ للاستاذ خالد على النصيحه كل يوم بتعلم الحمد لله وهنفضل نتعلم لحد منفيص هههااااااااااااااا
|
حبيبى يا دكتور و الله و عمرى ماسيبك.
و الله يا أشرف واخد دور برد مدغدغنى و مابروحش الشغل من أول الأسبوع خليها الأسبوع القادم و يكون الجو أتحسن كمان.
أما بالنسبة للكلام بتاع أبو سيف الــ بيقولك أضرب بخرطوش و الكلام ده سيبك منه ده كلام تجار سلاح و هو مصلحته البلد تولع عشان يفضل يبيع

و هو أساسا يخاف يموت قطة و يبتخض من خياله و غالبا مابيمشيش لوحده فى الشارع