عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-02-29, 02:40 PM   #1
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader مشاهدة المشاركة
حبيبى يا دكتور و الله و عمرى ماسيبك.
و الله يا أشرف واخد دور برد مدغدغنى و مابروحش الشغل من أول الأسبوع خليها الأسبوع القادم و يكون الجو أتحسن كمان.
أما بالنسبة للكلام بتاع أبو سيف الــ بيقولك أضرب بخرطوش و الكلام ده سيبك منه ده كلام تجار سلاح و هو مصلحته البلد تولع عشان يفضل يبيع و هو أساسا يخاف يموت قطة و يبتخض من خياله و غالبا مابيمشيش لوحده فى الشارع
هههههههههههههه ماشي يا عم
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس