رد: طلب لتحكيم الاعضاء فى العضوmohamedatia
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader
حبيبى يا دكتور و الله و عمرى ماسيبك.
و الله يا أشرف واخد دور برد مدغدغنى و مابروحش الشغل من أول الأسبوع خليها الأسبوع القادم و يكون الجو أتحسن كمان.
أما بالنسبة للكلام بتاع أبو سيف الــ بيقولك أضرب بخرطوش و الكلام ده سيبك منه ده كلام تجار سلاح و هو مصلحته البلد تولع عشان يفضل يبيع  و هو أساسا يخاف يموت قطة و يبتخض من خياله و غالبا مابيمشيش لوحده فى الشارع 
|
هههههههههههههه ماشي يا عم
__________________
كل اناء ينضح بما فية
|