عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-01, 07:18 PM   #3
memo2224
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية memo2224
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: محافظة المنيا
المشاركات: 303
معدل تقييم المستوى: 7
memo2224 مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى memo2224
افتراضي رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة

طيب بص كده الافتكاسه بتعتى
انا سوستة الكرال بتعتى اتكسرة وده المعروف وغيرتها بوحده مصرى!!!!!!!!!!!!!!!!
ويرتنى مغيرتها بالمصرى مكملتش معيا وضعفة خالص
ففكرة فحل لغاية مجيب وحده اصلية اسبانى ؟
طيب هتقولى عملت اى هقولك استخدمة السوسته القديمة !!!!!!! ازاى
هقولك متستعجلش جيلك فى الكلام اهو
1/ السوسته الاصلية لم اتكسرة اتكسرة من تحت حوالى 5 سنتمتر التكسر منها فلما طلعت المصرى من البندقيه لقية المكسورة اكبر من المصرى
طيب عملت اى ؟
هقولك عملت اى اخت المكسوره و سويت الجزء المكسور من تحت وظبتها
2/ عملت جلبه فيبر جامده طولها 5 سنتمتر وحطتها فى البستم وقلت اجرب
3/ ركبت السوسته وشحمت البندقيه وجربتها
والمفاجئة !!!!!!!!!!!!!!!!!
البندقية اقوه واحسن مية مره من السوسته المصرى
رد الفعل بتعها قل بسبب القطعه الفيبر
ودى كانت افتكاستى
..........تحياتى...................
memo2224 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس