رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة
طيب بص كده الافتكاسه بتعتى
انا سوستة الكرال بتعتى اتكسرة وده المعروف وغيرتها بوحده مصرى!!!!!!!!!!!!!!!!
ويرتنى مغيرتها بالمصرى مكملتش معيا وضعفة خالص
ففكرة فحل لغاية مجيب وحده اصلية اسبانى ؟
طيب هتقولى عملت اى هقولك استخدمة السوسته القديمة !!!!!!! ازاى
هقولك متستعجلش جيلك فى الكلام اهو
1/ السوسته الاصلية لم اتكسرة اتكسرة من تحت حوالى 5 سنتمتر التكسر منها فلما طلعت المصرى من البندقيه لقية المكسورة اكبر من المصرى
طيب عملت اى ؟
هقولك عملت اى اخت المكسوره و سويت الجزء المكسور من تحت وظبتها
2/ عملت جلبه فيبر جامده طولها 5 سنتمتر وحطتها فى البستم وقلت اجرب
3/ ركبت السوسته وشحمت البندقيه وجربتها
والمفاجئة !!!!!!!!!!!!!!!!!
البندقية اقوه واحسن مية مره من السوسته المصرى
رد الفعل بتعها قل بسبب القطعه الفيبر
ودى كانت افتكاستى
..........تحياتى...................
|