عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-03-01, 07:53 PM   #4
محمد حافظ بك
صياد قديم
 
الصورة الرمزية محمد حافظ بك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 1,619
معدل تقييم المستوى: 29
محمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدىمحمد حافظ بك حائز على اهتمام المنتدى
افتراضي رد: افتكاسة للبندقية الكرال ونجحت بشدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memo2224 مشاهدة المشاركة
طيب بص كده الافتكاسه بتعتى
انا سوستة الكرال بتعتى اتكسرة وده المعروف وغيرتها بوحده مصرى!!!!!!!!!!!!!!!!
ويرتنى مغيرتها بالمصرى مكملتش معيا وضعفة خالص
ففكرة فحل لغاية مجيب وحده اصلية اسبانى ؟
طيب هتقولى عملت اى هقولك استخدمة السوسته القديمة !!!!!!! ازاى
هقولك متستعجلش جيلك فى الكلام اهو
1/ السوسته الاصلية لم اتكسرة اتكسرة من تحت حوالى 5 سنتمتر التكسر منها فلما طلعت المصرى من البندقيه لقية المكسورة اكبر من المصرى
طيب عملت اى ؟
هقولك عملت اى اخت المكسوره و سويت الجزء المكسور من تحت وظبتها
2/ عملت جلبه فيبر جامده طولها 5 سنتمتر وحطتها فى البستم وقلت اجرب
3/ ركبت السوسته وشحمت البندقيه وجربتها
والمفاجئة !!!!!!!!!!!!!!!!!
البندقية اقوه واحسن مية مره من السوسته المصرى
رد الفعل بتعها قل بسبب القطعه الفيبر
ودى كانت افتكاستى
..........تحياتى...................
يا راجل حرام عليك ... مجهودك مشكور طبعا بس للاسف انت كده خليت الكرال مش هاي باور لانك بالجلبة الجديدة قللت كمية الهوا المضغوط خالص و اعتقد السرعه عندك بقت حوالي 190 متر بالكتير .. و رد الفعل قل طبعا عشان مبقتش بالقوة المفرطة بتاعتها ... لو انت مرتاح فيها كده مفيش مشاكل السرعه حلوة برضه .. بالتوفيق ان شاء الله بس ارجوا ان وجهة نظري تكون وصلت حضرتك ..و لك تحياتي
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
محمد حافظ بك غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس